Blog

Prowadząc działania reklamowe, dążymy najczęściej do zwiększenia przychodów naszej firmy, co z reguły wiąże się ze wzrostem sprzedaży. Kluczowe jest zatem pozyskiwanie nowych klientów. Z drugiej jednak strony, nie można zapominać, że sukces zapewni nam nie samo przyciągnięcie klientów, ale raczej przywiązanie ich do naszej marki.

Jak przyciągnąć klientów?

Chyba wszystkie działania reklamowe mają na celu zwiększanie sprzedaży, a więc i przyciąganie klientów. Najtrudniejszym jednak zadaniem jest pozyskanie nowych klientów. Dlaczego? Potencjalni klienci najczęściej mają już swoje ulubione marki, do których są przywiązani. Wydawać by się mogło zatem, że wystarczy zaoferować lepszą jakość, by zdobyć klienta.

Niestety nie zawsze jest to takie proste. Klient musiałby bowiem najpierw spróbować naszego produktu czy usługi, by móc się przekonać o jego świetnej jakości. I tu na drodze do celu stoi nam jego przywiązanie do innej marki. Jeśli wiemy, że nasz produkt obroni się sam, musimy tylko przekonać potencjalnego klienta, by zechciał sam się o tym przekonać.

Nieodwzajemniona przysługa

W działaniach reklamowych można wykorzystać mechanizm, który sprawia, że źle czujemy się z nieodwzajemnioną przysługą. Przykładowo, kiedy ktoś robi dla nas coś miłego, choć nie ma ku temu powodu, chcemy jak najszybciej się odwdzięczyć, by nie czuć niejako ciążącego na nas zobowiązania.

Mechanizm ten wykorzystuje np. wręczanie drobnych upominków w ramach akcji promocyjnych. Szczególnie jeśli nie jesteśmy klientem danej marki, możemy podświadomie odczuwać niejako przymus odwdzięczenia się poprzez zakupienie produktu lub usługi.

Słodycze reklamowe a wizerunek firmy

Czekoladki czy cukierki reklamowe to także w oczach potencjalnego klienta miły gest, który przekłada się na pozytywne skojarzenia związane z daną marką. Tym bardziej warto zainwestować w profesjonalne wykonanie, by mieć pewność, że producent słodyczy reklamowych dostarczy nam produkt wysokiej jakości.

Wybrane przez nas słodycze producent odpowiednio spersonalizuje tak, by spełniały nasze wymagania co do wyglądu, ale także np. smaku. Mamy tutaj naprawdę szeroki wybór – możemy postawić na klasyczne czekoladki lub też wybrać czekoladowe cukierki, krówki, żelki lub lizaki. Czekoladki reklamowe producent zapakuje nam w opakowanie z logo naszej firmy czy odpowiednim obrazem i wybranym hasłem.

Wysoka jakość i pomysłowość

Ważne jest też, by rozdawane przez nas słodycze były po prostu smaczne. Warto zatem wybierać czekoladki reklamowe producenta, który działa już jakiś czas w branży i cieszy się dobrą opinią. Dobry producent słodyczy reklamowych powinien także być w stanie zaoferować nam rozwiązania na specjalne okazje.

W takim wypadku podstawą są np. czekoladki ze świątecznym motywem. Jednakże nie tylko takie słodycze producent powinien mieć w swojej ofercie. Warto wykorzystać również potencjał innych wydarzeń takich jak np. piłkarskich wydarzeń sportowych czy też różnych akcji charytatywnych, jednocześnie wspierając szczytny cel i budując pozytywnym wizerunek marki.

Producenci słodyczy reklamowych wręcz prześcigają się w pomysłach na najlepsze i najciekawsze czekoladki, cukierki i ciastka, które można wykorzystać do promowania swojej firmy. Warto zatem poświęcić nieco czasu na wybór najlepszych dla nas, aby świadomie zrobić jak najlepsze wrażenie na potencjalnych klientach i ugruntować przywiązanie dotychczasowych.