Blog

Sklepy internetowe to nie tylko powszechnie kojarzeni przez wszystkich giganci. Zdecydowana ich większość to strony niewielkie, często założona i rozwijane przez jednego przedsiębiorcę, który zajmuje się każdym aspektem ich działalności. Często strony, na których są zbudowane, nie są bardzo rozwinięte, gdyż w przypadku małych sklepów wystarczy podstawowa funkcjonalność, którą czasem trzeba rozszerzyć, a usługi programistów kosztują. Tu sprawdzi się idealnie Google Tag Manager.

Google Tag Manager – źródło oszczędności dla małych graczy na rynku

Google Tag Manager jest całkowicie darmowym narzędziem, które używane jest przez managerów, marketerów i właścicieli sklepów internetowych.

Tag Manager to narzędzie, które pozwala rozbudowywać funkcjonalność strony przy pomocy wstawiania na nią skryptów, a czynność ta przy użyciu tego narzędzia nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy i niepotrzebne staję się płacenie informatykom za wdrażanie elementów odpowiedzialnych chociażby za marketing internetowy, które dość często się zmieniają, w zależności od prowadzonych aktualnie kampanii.

Google Tag Manager dodatkowo nie wymaga od użytkowników jakiejkolwiek znajomości języków HTML, CSS czy JavaScript, więc mogą go używać osoby, które o programowaniu i tworzeniu stron nie mają pojęcia. Wszystko to sprawia, że to zadziwiające narzędzie staje się coraz popularniejsze, gdyż umożliwia przedsiębiorcom nie tylko poczynienie sporych oszczędności, ale także daje im samodzielność, a wprowadzenie zmian jest natychmiastowe i nie wiąże się z oczekiwaniem na działanie informatyków.

Google Tag Manager – duża przejrzystość cenna dla analityki

Korzystając z Google Tag Managera, nie trzeba umieszczać skryptów w kodzie strony, a co za tym idzie, nie trzeba jej edytować za każdym razem, kiedy chce się wprowadzić zmiany.

Wdrożenie Google Analytics czy Facebook Pixela staje się z Tag Managerem niezwykle łatwe, tak samo jak testy A/B i wiele innych codziennych czynności związanych ze stroną.

Korzystając z rozwiązania, jakim jest tag manager, dostaje się też dostęp do wygodnego panelu, z którego poziomu można śledzić całą ważną dla danej strony analitykę, oszczędzając cenny czas, a więc też i pieniądze. Każdy element można analizować lub, w razie konieczności, wyłączyć czy edytować.

Google Tag Manager to olbrzymi ukłon giganta Internetu w stronę wszystkich związanych na co dzień z e-commerce i marketingiem, więc warto korzystać z jego potężnych możliwości udostępnianych całkowicie za darmo.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *