Każdy chciałby, by jego firma była na jak najwyższym poziomie. I to pod każdym względem. Właśnie dlatego każdy szczegół działań marketingowych powinien być dobrze przemyślany i dopracowany. Dotyczy to także kalendarzy reklamowych. Czy mogą być rewolucją w Twoim biznesie?
Ciepłe uczucia
Kalendarze książkowe są bardzo praktyczne, a co za tym idzie ludzie je lubią. Ba, są tacy, którzy sami proszę o to, by mogli dostać swój egzemplarz. Nic w tym dziwnego. Jeśli nie otrzyma się kalendarza w prezencie to trzeba go kupić, więc przyjęcie gadżetu reklamowego jest bardzo korzystne dla obu stron układu. Tym bardziej że niektóre projekty kalendarzy reklamowych są wyjątkowo ładne i mogą przypaść potencjalnym klientom do gustu. Taki gadżet nie może się, więc nie spodobać i będzie on wzbudzał w klientach wyłącznie ciepłe uczucia. W końcu wszyscy kochają kalendarze książkowe.
Na każdą porę roku
Ciężko jest znaleźć gadżet, który możne służyć tak długo. Kalendarze reklamowe wykorzystuje się przez cały rok. Można ich używać przez całe dwanaście miesięcy. Bardzo wątpliwe, by ktoś zdecydował się wyrzucić go wcześniej lub nie wykorzystać. Jeśli, ktoś nie będzie go potrzebował to raczej przekaże znajomym lub krewnym, ale raczej nie wyrzuci go do śmieci. Oznacza to, że kalendarz reklamowy tak czy siak, będzie mógł wykonać swoje zadanie. Na czym ono polega? Na budzeniu ciepłych emocji i dobrych skojarzeń. Przy okazji też potencjalny klient może przez cały rok obcować z logiem i nazwą firmy, tym samym budując związek z nią.
Również dla pracowników
Kalendarze reklamowe w rękach pracowników oraz w biurach, siedzibach i lokalach firmy wyglądają bardzo profesjonalnie. Budują spójny wizerunek marki, który przekłada się na jej rozpoznawalność i zaufanie do niej. Co to znaczy w praktyce? Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Jeśli Twoi pracownicy będą wyglądali schludnie w uniformach z logiem i kalendarzem reklamowym w dłoni, to klienci będą odbierali ich jako bardziej profesjonalnych i pewniejszych. Może się to przełożyć na świadomość Twojej marki w społeczeństwie, a w dalszej perspektywie również na większe obroty. Firma, która budzi większe zaufanie to po prostu lepsza firma, którą klienci chętniej wybierają. A to wszystko za sprawą kalendarza.