Od dawna wiadomo, że dobra reklama jest bardzo istotna. Dlatego z roku na rok przeznacza się na ten cel coraz więcej środków. Jednym z najlepszych nośników reklamowych jest kalendarz firmowy.
Dlaczego warto zainwestować w kalendarze firmowe
Kalendarze reklamowe to jeden z bardziej uniwersalnych gadżetów reklamowych. Ma wiele zalet. Można nim reklamować firmę, ale także poszczególne produkty czy usługi.Ogromnym atutem kalendarzy reklamowych jest to, że służą one przez cały rok. Jeden gadżet daje rok reklamy. To naprawdę świetny wynik. Kalendarze firmowe są tanią reklamą. Ich zamówienie i wykonanie nie pochłania dużych środków, nawet jeśli projekt robi wyspecjalizowana firma. Łatwo też zamówić wykonanie kalendarzy. Można to zrobić nawet przez internet.
Rodzaje kalendarzy firmowych
Sporą zaletą kalendarzy reklamowych jest ich różnorodność. Najczęściej dzieli się je na kalendarze książkowe i biurowe. Decydując się na reklamę poprzez kalendarze, najlepiej jest zamówić cały zestaw kalendarzy. Wtedy można doskonale dobrać rodzaj kalendarza do osoby, której chcemy go wręczyć.Kalendarze biurowe mogą być ścienne, stojące lub listkowe. Wiele osób chętnie też korzysta z podkładek na biurko w formie kalendarza. Najpopularniejsze są jednak kalendarze ścienne. Dlatego dla nich należy przygotować wyjątkowo ciekawą grafikę, aby od razu przyciągały wzrok. Zresztą każdy kalendarz firmowy powinien być starannie zaprojektowany, aby jak najlepiej spełniał swoją reklamową funkcję.
Dla kogo kalendarze reklamowe
Kalendarze firmowe są doskonałymi prezentami. Dla ważnych kontrahentów, kadry zarządzającej czy innych oficjeli najlepsze będą kalendarze książkowe w eleganckiej oprawie z logo firmy. Zawsze można też dołożyć dobrej jakości długopis lub pióro, oczywiście z firmowym logo.Różnego rodzaju kalendarze ścienne są bardzo pożądane we wszystkich biurach. Najprzydatniejsze są tzw. trójdzielne. Każdy pracownik biura chętnie przyjmie taki kalendarz, jak i taki, który można postawić na biurku. Kalendarze reklamowe wiszące nadają się też dla klientów indywidualnych. Muszą mieć jednak wyjątkowo atrakcyjną grafikę.Warto też zaopatrzyć się w kalendarze listowe, które są znakomitym gadżetem do rozdawania na targach i wystawach.