Co roku hurtownie i sklepy papiernicze zasypywane są przeróżnymi kalendarzami, które w ciągu dwóch miesięcy znikają z półek. Zazwyczaj trafią one do firm, biur oraz klientów indywidualnych, którzy potrzebują miejsca, by skrzętnie notować wszystkie zadania, obowiązki oraz ważne terminy spotkań. Jakie modele są obecnie najczęściej kupowane przez klientów? Ile kosztują takie kalendarze książkowe, a ile kalendarze reklamowe tworzone na indywidualne zamówienie?
Kalendarze książkowe dla każdego
Kalendarze książkowe można kupić w wielu sklepach przez cały rok. Duże firmy zamawiają je w hurtowniach dla swoich pracowników, gdyż zależy im, by każda z osób otrzymała dokładnie taki sam model w identycznym wzorze lub kolorze. Kalendarze książkowe są niezastąpione w planowaniu pracy, spotkań oraz codziennych zadań. Chętnie korzystają z nich także studenci i uczniowie, którzy lubią mieć również zanotowane w jednym miejscu, co muszą zrobić i w jakim terminie. Taki praktyczny i stylowy asortyment można kupić już od 30 zł do 120 zł.
Kalendarze reklamowe
Biura, zakłady usługowe, przedsiębiorstwa najczęściej zamawiają kalendarze reklamowe dla swoich kontrahentów i klientów, by podziękować im za udaną współprace. To także subtelny sposób reklamy, by ci, którzy nie znali konkretnej marki – mogli jej się przyjrzeć bliżej. Takie kalendarze są często rozdawane przez pracowników firmy na różnych eventach, targach, koncertach oraz szkoleniach. Dobrze jest zamówić taki projekt, który będzie w 100% pasował do danej marki.
Kalendarze firmowe
Kalendarze firmowe mogą przybierać różną postać. Firmy chętnie zamawiają komplety czyli kalendarze książkowe, ścienne oraz „kieszeniowe”, na których widnieje logo marki oraz jej dane. Takie kalendarze otrzymuje każdy pracownik. Dzięki nim łatwiej zaplanować pracę na co dzień oraz lepiej notować wszystkie swoje obowiązki i zadania. Dobre kalendarze np. dzienne, tygodniowe czy miesięczne – pozwalają zaplanować szczegółowo pracę oraz spotkania na najbliższy czas. Zamawiając większą ilość sztuk, warto zadbać o ich personalizację – by były to produkty identyfikujące się z konkretną firmą, wygląda to lepiej i bardziej profesjonalnie w oczach klientów. Ceny kalendarzy tworzonych na zamówienie nie odbiegają znacznie od tych gotowych, dostępnych w sklepach modeli.