Jednym z ważnych elementów marketingu w każdej firmie są różnego typu wydarzenia branżowe, spotkania czy targi. Podczas takich spotkań istotny jest kontakt z potencjalnymi klientami oraz ciekawe, często zaskakujące stoisko, które przyciągnie uwagę. Wśród wystawców ważną rolę odgrywają też drobne upominki oraz gadżety z logo, które można przekazać odwiedzającym.
Co można rozdawać?
Według obowiązujących przepisów wszelkiego rodzaju próbki czy prezenty muszą być minimalnej wartości. Dlatego na upominki świetnie nadają się torby z logo, breloczki, długopisy czy notesy. Niestety tego typu gadżety mają prawie wszyscy.Warto więc zainwestować w coś mniej banalnego i praktycznego. Świetnie sprawdzą się na przykład ręczniki, poduszki czy koszulki lub kurtki.
Druk sublimacyjny na tkaninach i gadżetach
Ważne, aby rozdawane produkty były po prostu dobrej jakości. Nie należy oszczędzać na materiałach czy odpowiednim rodzaju nadruku. Druk sublimacyjny na tkaninach to jedno z lepszych rozwiązań, które sprawdzi się na firmowych produktach.
Sublimacja koszulki, ręcznika czy kurtki to rozwiązanie bardzo praktyczne. Przede wszystkim druk sublimacyjny na tkaninach może być nakładany na poliester, mikro fibrę czy inne materiały z domieszką bawełny.
Do tego sublimacja koszulki jest procesem chemicznym, polegającym na wnikaniu tuszu (barwnika) we włókna materiału. To powoduje, że nadruk jest trwały, jakość odwzorowania wysoka, a grafika odporna na pranie czy odbarwienia słoneczne.
Kwestie techniczne druku
Druk sublimacyjny na tkaninach można zastosować przy wykorzystaniu wybranych modeli drukarek atramentowych. Potrzebne są jedynie specjalne tusze i papier do sublimacji.Tak jak w przypadku innych form drukowania, dostępne są różne formaty druku. Od wielkości A4 po zadrukowanie całego materiału.
I tak jak w innych wydrukach dobrze wyglądająca sublimacja koszulki może być uzyskana poprzez zapewnienie obrazu czy grafiki wyjściowej najwyższej jakości. Niezależnie od rodzaju drukarki sublimacyjnej, obraz, który ma być nadrukowany, musi spełniać odpowiednie standardy, aby efekt był zadowalający.
Do tworzenia druku sublimacyjnego nie jest również potrzebne specjalistyczne oprogramowanie. Wystarczy standardowe do obróbki graficznej.
Korzystając z tej formy druku, każda firma może być pewna, że oferowane później klientom gadżety, spełnią najwyższe wymagania i standardy, nawet najbardziej wybrednych.