Kalendarze książkowe wykonywane na indywidualne zamówienia firm to wyjątkowo udane połączenie praktyczności gadżetu z jego funkcjami marketingowymi. Używając notatnika codziennie przez rok lub dłużej obdarowany nim klient lub kontrahent będzie operatorem mobilnej reklamy. Indywidualny charakter kalendarzy uzyskuje się dzięki autorskim projektom wykonywanym przez wysokiej klasy specjalistów z zakresu grafiki komputerowej i technik drukarskich.
Kalendarze firmowe na biurko
Kalendarze reklamowe w formie notatników lub stojące na biurko to bardzo przydatne narzędzia ułatwiające funkcjonowanie – docenią to zarówno klienci firmy, jak i jej pracownicy. Wiele podmiotów decyduje się na zamawianie kalendarzy, na okładkach których obok logo firmy umieszcza się imię i nazwisko właściciela notatnika.Wielkość kalendarzy zależna jest od wielu czynników – najważniejszym z nich jest treść. Najbardziej obszerne kalendarze to te z układem dziennym (każdy dzień roku na jednej stronie) oraz z dużą ilością wklejek ze zdjęciami, rysunkami czy praktycznymi informacjami lub poradami. W kalendarzu nie powinno zabraknąć także skorowidza adresowego i miejsca na notatki.
Wieloletnie kalendarze reklamowe
Bardzo praktyczne jest zamawianie organizerów, w których wraz z nadejściem nowego roku wymienia się część kalendarzową. Można w nim także dodawać strony na notatki czy adresy. Wydatek na organizery jest dość sporym obciążeniem dla budżetu w pierwszym roku – zamawianie aktualizacji wkładek w latach kolejnych to już znacznie mniejszy koszt.
Małe jest praktyczne – kalendarze książkowe do kieszonki
W rodzinie kalendarzy reklamowych są także formaty kieszonkowe – niewielkie i lekkie papierowe kalendarzyki, które zawsze można mieć przy sobie. Kalendarze reklamowe kieszonkowe to bardzo dobry pomysł na gadżety rozdawane dla publiczności odwiedzającej targi, uczestników wydarzeń lokalnych, dla członków szkolnych grup wycieczkowych odwiedzających firmę.
Kalendarze firmowe na wielkie okazje
Kalendarze firmowe mają charakter indywidualny – ich okładki oraz treść zawierają informacje, dzięki którym firma czy marka stają się rozpoznawalne i mocno zapisują się w świadomości klientów. Aby był to przekaz pozytywny należy zadbać o jakość gadżetu i jego estetykę. Dobrym pomysłem jest zamawianie edycji kalendarzy związanych z ważnymi wydarzeniami w firmie, na przykład okrągłym jubileuszem istnienia, zdobyciem nagród albo certyfikatów jakości lub wypuszczeniem nowego produktu na rynek.